"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

24 April 2015

Alhamdulillah


Alhamdulillah baru selesai prereg untuk sem depan dan short sem ni. hewhew. Walau last minit tadi rasa cam eh eh betul ke nak amek short sem ni. tapi aku pilih untuk 'kalau dapat prereg short sem ni, maka Allah takdirkan aku di sini' dan jawapannya yes. aku amek short sem.

okay dah kena bgtau mama tempah tiket balik uia *muka sedih*

mula2 cuak gak nak prereg pakai wifi uia. almaklumlah idok lee laju sangat. tp kali ni click sekali je poof* terus masuk hebak tak hebak uia ni?

so semua subjek aku dapat alhamdulillah lagik. bukan senang nak berperang oii. haha.

oh hari ni i'm a lil bit stress. lepastu rindu femly entah kenapa. then i realised aku dah jarang dah buat terapi release stress yakni menaip. see my blog dah bersawang kot! kan? rindu sebenarnya. selalu je aku bukak blog yeksaited nak menaip. lepas bukak je rasa cam ergh malasnya nak menaip. pastu close. hahaha tak bergune betul diri sendiri ni lah!

so entah hari ni dapat semangat nak menaip. dan kemungkinan esok semangat akan hilang. typical shasya kan. hmm k lah goodnight. nak sambung workshop report pulak! 

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~