"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

28 November 2014

Trauma

Assalam. Hai.

Aku trauma.

Haih. Pagi td aku mengalami minor accident. Moto. Alhamdulillah tak langgar orang, cedera tak pun.

Cuma trauma. Dan lebih teruk. Itu moto orang. Dan aku yg bawak moto tu. Dan tuan dia kat belakang aku. Dan tuan dia tercampak. Aku kena hempap je. Dia tercampak. Sian pinggang dia.

Gila tak rasa bersalah weh? Kalau tak bersalah tu dia gila.

Lepas tu aku kena bawak moto ptg tu lepas hantar dia ke bus stop. Gigil aku bawak. Bila nk belok rasa nk jatuh. Serius aku trauma bawak ouh.

Alhamdulillah utk nikmat masih hidup.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~