"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

15 February 2013

perfect day today


Alhamdulillah hari ni aku TENANG je. tak de emo emo bagai. Cuma aku dikelilingi org emo. haha. shera sebenarnya. emo sbb ape ntah. semua hari ni smooth je. balasan utk aku emo semalam kot. even td ada quiz chem. yg bg aku susah tk tipu, dgn empirical formula susah mcm hape jee. tp aku cool je. and walau td ada kelas math, ada benda aku tk paham but still. aku okay. semyum je lahkan. kalau aku emo pun dpt apa? bkn dpt bunuh org! *okay, itu gurauan kasaq nama nyaa.

and haa, utk classmates aku lelaki. aku sure dorg tkkan baca post ni. friends pun idak di mukabuku tu. tp kalau lah accidently, dorg baca LAGI BAGUS. agak2 lah nk menjawab masa madam tanya. lagi2 masa math. sumpah tk beradab! walaupun aku tk tau siapa org tu. bkn semua, aku tahu some of them je suka ‘menjawab’ tu. tp behave lh jugak. mdm tu tua dah. sensetip org tua ni lain mcm habaq kau. so sendiri mau igtlah. mungkin jugak sbb kau lelaki dan aku perempuan. perempuan kan reti baca hati sensetip!

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~