"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

12 February 2013

walaupun terlambat.

sanah helwah nur syafiqah yasmin saipullah :) Alhamdulillah aku dipinjam nyawa lagi oleh Allah untuk bernafas di atas muka bumi ini selama 19 tahun, officially. i'm grown up already tapi angah ckp kecik lagi T.T keciklah sangat!

terharu, bersyukur sangat dapat menyambut hari ulang tahun. dah tk boleh berperangai bebudak lah cenggini. hahaha. tp aku rasa aku mmg matured lama dah. ye dakk? aku tknak ckp banyak. nk ckp thanks to semua yg wish aku. msg ke, through fb, tweet ke. thanks aw. and ain for the novel and the notes dekat tingkap. and shera for the cake choc tu. hadiah dari lain2 aku tetap tuntut tau :P hehe


and awak. kenapa awak baik sangat dengan saya eh? sy rasa saya dah buat banyak salah dengan awak. awak tak sedar ke yg saya jahat. tapi tadi awak buat sy terharu sangat. sangat! sy rasa bersalah dengan awak. sy rasa sy bnyak buat dosa kt awak. awak. sorry sangat. and thanks for the present J

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~