"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

27 January 2013

selepas 3 bulan.


finally, aku kembali ke uia. dh mcm ala2 kembali ke sekolah dh aku rasa! it has been almost a week i'm in here. setelah 3 bulan aku bertapa dekat rumah. aku sendiri tk tahu apa yg aku buat selama 3 bulan tu! gila lama seh aku melepak. Alhamdulillah, aku semakin tenang di situ. with my friends. still adapt dgn pembelajaran, every subject that i've taken. paling takut is arab and bi. hope exit! Aminn. subjects core? ada 3. tknak pressure2 dulu. take it easy but seriously, not for fun okay. and i'm still learning many things in uia. i mean it. MANY things yeahh. lots af interesting things to do. gotta go. till i write again :)

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~