"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

09 January 2013

aku malu jadi syok sendiri


3 hari dah aku tunggu. mmglah keinginan aku ada tapi aku pun reti malu jugak. takkan aku nk jadi muka tembok kau. terus terang aku mmg ekxited. trlampau exited sbb tu tersend. patutnya aku tnggu bday kau. tp bila dh jadi mcm ni, aku rasa tawar hati dh nak wish bday kau. tak malu sgt ke aku ni?? sebab aku malu lah 3 hari aku diam. aku fikir benda positive je sbb aku tahu kau tgh exam. aku bkn nk bukak blek sejarah silam, tu zaman jahiliah aku, zaman aku budak kecik, tk matang. aku pun malu nk kenang peristiwa dulu. tp kali ni aku dewasa, aku mampu berfikir dan aku gembira jika dapat berkenalan dgn kau sekali lagi. tapi nak buat mcm mana kalau kau mmg tk ingin persahabtan dgn aku dh. klau kau tahu kau tknak kawan aku, lain kali jgn bagi apa yg aku mintak. masa aku mintk tu pun aku malu. nsib baik tk berdepan. stakat dlm fb, bkn kau mpak pun aku malu. but serius sekarang aku malu. oh nooo, rasa nk menjeritttttttttttttttttttt.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~