"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

08 July 2013

kem tajdid smss 2013


tak bnyak sgt aku nk cerita. tp best sgt jd one of faci for the camp. my batchmate yg dtg, aku, ain, kembar dyla byha and cash. ramai ah gak batch2 lain. happy sgt jumpa dorg. and the juniors too. bnyak benda yg dpt aku pelajari. and dpt merasa mkn dm blek mase tu, beratur ambik mknan, jumpa warden tersyg, cikgu su. siap kena belanja mkn lagi tau. haa. and tgk keletah2 budak lelaki yg bapak kelakar masa meetingmlm tu. smpai pukul 1 pagi. masing2 nk buat lawak lagi2 pamek. duhh, sumpah dorg lawak gila dorg mlm tu. happy sgt. hope ada lagi kem mcm ni, because we’re the ex student of smss sgt mengenali mcm mana ragam bebudak smss. mcm mana innocentnya masa f1 dan lainnya masa f5. that’s why, melentur buluh, biarlah dr rebungnya. dr f1 lah, kita kena kawal bebudak agar tk jauh tersasar! and let’s the picture tell the story. the story of us ;)





kembar tiga!

this our lovely warden tau, cikgu suraya

berdedikasi -.- bhahaha



with auni

my group :)





and lastly paling tk boleh blah bila aku tersempak dgn cikgu nazrul. aku ckp thanks dia dia ckp, “jumpa lagi. sya, jumpa lagi.” omg, dia igt nama aku. k, terhawu melampau. biar ah nk terharu. mana aku tau dia igt lg nama aku. teehee.

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~