"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

17 March 2015

Amanah

Assalamualaikum. Heyya peeps.

I'm not in a good mood but just feel want to write right now. Well, imma observer kan. So masa time quiz calculus aku dok belakang sekali dan peghati je peghangai manusia ni. Sejujurnya aku tak suka duduk belakang. Sbb apa?

Dapat tgk ramai manusia meniru. Ye.

Skema kah aku andai aku tak suka perangai itu?

Entah. Adakah itu amanah yg perlu kita pegang sebenarnya? Kan? Semua tau quiz closed book so apa benda tiru kawan, tiru buku bawah meja tak ke? Lagi parah siap amek gambar notes pastu ws kawan kat meja depan. Ergh?

Sorry mungkin aku kolot tak sehebat korang. Tp aku cuba untuk jaga. Walau perangai aku mmg entah pape. Aku tau. Mmg kan? Amanah paling berat utk dijaga? Banyak je amanah yg aku perkotak katikkan rasa mcm ringannya lahai tapi sebenarnya tak.

Indeed. Amanah berat.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~