"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 March 2015

This feeling

Assalamualayk. Sorry. Projek #CIS stop for a while. Bukan stop buat. Tapi stop menaip. Aku masih bertatih meneruskan projek aku tu.

Hari ni tetiba perasaan tu datang balik. Lama dah perasaan tu tak jenguk aku. Since bila ntah. Ni perasaan yg bila aku rasa down sebab confident level aku rudum jatuh sampai aku takde confident pun nk berhadapan dengan org. Bagus ke tak eh perasaan ni?

Truly, i have very low confidence in myself abt my appearance. Well you know right. Dan tetiba hari ni rasa makin teruk. Rasa macam eiiiii. Rasa mcm everyone yg tgk aku cakap eiiiii. Haih.

Tak bukan tak bersyukur. Aku dh hidup 21 tahun ni pun dh kira lebih dr yg patut. Takkan nk merungut. Entah. Bukan merungut. Tapiiii. Ergh entahlah. Bai.

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~