"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

14 September 2014

A new beginning


akibat naluri terlalu mendesak. biarpun ketakutan menembusi hati, namun tekad harus di kuatkan!

aku masuk ke bilik, pergh bau perfume nya. kuat amat. oh, nampak gaya mcm nak keluar je ni. so lets move bebeh. aku meletakkan purse dan kertas2 yg aku print di bilik bawah di atas meja aku. dan aku tunggu dia dia 'ruang tamu' bilik. melihat dia keluar, lantas suara aku terlontar keluar.

"err hai? boleh kenal?" sambil menghulur tangan.

tangan ku di sambut lantas diteruskan perbualan, "nama apa?"

"panggil siti je."

"oh siti. second year ke?"

"umur berapa?"

"doploh"

"haa, sebaya. panggil aku-kau je boleh kan?" direct. sungguh direct dia yg bernama siti ni. dia yg aku baru hendak menegur setelah seminggu lamanya. heh. sungguh bangga.

"eh boleh boleh."

"sorry ah, aku mmg bukan jenis menegur."

"aah, takpe takpe. aku pun awkward." nampak tak aku awkward sampai aku tak paham kenapa perlu aku keluarkan dialog awkward padahal aku nak cakap yg aku tak suka tak bercakap bila sebilik.

perbualan seterusnya berkisar mengenai pertanyaan dari dia, "siapa johor? oh kau sarawak ah ni" dan dia keluar kerana hal nya yg sendiri.

tazzabar nak kenalkan shera dgn siti. hewhew.

so i guess this is just a start. and hope will find pretty ending between me, shera, latifah and siti. tp masih nak prereg mahallah kelak aku nak bawak dira dan bila. hehehehehehe.

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~