"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

25 September 2014

Jatuh

Assalam alayk. Every sem in cfs, mesti ada one day yg aku down. Stress with studiea. But selalunya at the end of semester.

But today, the third week or studies. And i felt down. Stress. Bila pandang tuto static pastu stuck tatau nk buat apa. Blank habis. Tuto patut buat last two weeks tp sampai sekarang tak habis2. Sungguh aku masih tk dpt adapt masa sini lagi. Balik bilik patut buat tuto tp pi tdo. Bukan setengah jam, tp dua jam. Masa aku makin berlari kencang. Dan aku tersungkur utk mengejar.

Lagi pula bila aku lagha pd laman sosial. Oh why i have smartphone. Why why?

Memanglah, life kat degree tak seindah biasa. Rasa nak nanges.

Cukup lah Allah bagi ku. Aku ada Allah kan. No worries. Hasbiallah wanikmal wakeel.

1 Criticism:

dearkamu said...

same here !

down to the earthhhh.
*cry*

keep remind myself , jgn nyesal kemudian hari. Fighting !
we still hv time.

Yuh, study ! ;)

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~