"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

29 May 2013

amanat buat cik hafizah.


ye hafizah mat zain. selamat datang di blog sentuhan awak ni. lepas ni harap boleh buat sentuhan lagi yehh? kau kan sayang aku. mekaseh fizahh.

okay, tujuan sy menulis ini utk menyatakan amanat sy, bukan amanat sy pun. nk membalas amanat kau sebona nya ehh. haha. jap, aku baca blek amanat kau *aku dh save tau*

first thing, waalaikumussalam *jawab salam ritu* hahaha. pasal berat memberat tu, aku try tolong kau ye kakk. aku pn tk tau mcm mane nk bergantung herbalife je nih. aku tk tau mana nk membeli. kalau aku pn tkde herbalife, teruk jugak ni. kena survive jugak nih kan. boleh punyaaa. ana boleh tu kan. kite teruskan lah aktiviti kite cm biase. jog pepagi. haaa, berbasikal naik bukit ==’ hahahaha. same2 lah kite berjuang sem depan okay?

next is duit ye ka $.$ haaa, mata duitan aku keluar dh. bab duit jgn risau. kalau kau percayekan aku, kau boleh bg aku pegang duit kau and i will keep it in other place yg selamat. dan aku hanya bg kau duit belanje utk lunch or dinner and beli benda2 penting. yg keperluan sahaja bukan kehendak. cream-o no no no. kalau nk sgt, mase blek dr rumah tu beli stok siap2 guna duit kakak kau :3 canggih tk idea aku? jgn ikut, nty jd adik durhaka dok pau kakak je.

ni tambahan. pasal math. aku ingat lagi. kau nk dptkan a dlm tgn utk midsem en? same samelah kite berjuang nty. tk tahu, aku boleh tanye kau. kalau kau tk tahu, kau boleh tanye aku. kite study sesame. jgn kau setakat pegang notes tp mata tertutup ==’ kite doakan sesama ah math 3 ni awesome. calculus kauuuu -.- cuak haku ini. kite dpt kan same2 a dlm tgn tu utk carry mark tau. igt ape kite ckp dulu. carry mark sgt lah penting as in, quiz 20 markah tu pun pentinggg sangat. jgn ambik mudah. ingat tu?

lastly, sebelum kau terbang nanti. kau pegi meninggalkan aku selama 8 hari 7 malam nyahhh. jage diri kt tempat org tu. jgn shopping galak sgt tau. jage mak kau tuu. jgn igt diri kau sorg je. kau pegi dgn mak kau. haaa, lupa nk ckp. eskrem baskin robin sane murah tau dr malaysia ni. silalahh cuba. hehe. enjoy ur holiday. enjoy dekat theme park tu. jage mate, jgn dok usha je org korea. dorg semua tk mandi pagi tu -.-  jage duit, jgn membazir. jage diri. jgn lupe solat. jgn lupe mandi. jgn lupekan aku tau. tk payah tangkap kim jong kook tu. aku nk tuka. nk minho shinee. ahahahaha. aku akan merinduimu fizah. seriously. mumumumu *gelak baru mcm lembu*





akhir kata, aku tuntut hadiah kau sebelum habis sem :3 muahahahahahah :P lagi satu lagi satu, aku sayang kau *pipi memerah memalu melati* kbye.

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~