"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

28 May 2013

selamat pengantin baru :)

wuwuwuwuw. siapa kawen ni sya oi? weehuu. my aunty lahh. my maksu actually. ni belah papa. adik bongsu papa, the only girl in the family, maksu NOOR AZWATIE MAULAD YAHYA.

jyeahh, thats my cool maksu, sporting. mase haku f1, f2 selalu gak ah balik rumah atok kt batu caves nuu. selalu lepak ngn maksu. smpai aku pernah teman maksu lepak ngn bf dia, abg anep *sekarang ex* main futsal then turun downtown dan balik pukul 2 pagi. tadaa. mama tahu ni mau arwah aku. ni zaman kegelapan maa. sekarang adik insaf *muka serius*

so semenejak itu, aku jarang lah balik rumah atok aku dah. dh lah nk jumpa atok mak dgn tok abah pun payah. mane taknya, iolss orang sarawak okay. haha. jarang blek sane. kpg sebenarnye dekat perak,. yes, sy orang bagan datoh! but then pernah balik 2 kali je kt perak. sekali mase 6 tahun utk raye. iolss igt tau, mase tu raye pakai gaun merah ade gmbar bugs bunny gituu. mese kecik dulu comel lah. sekarang kauuu. lagi last balik dgn papa je mase f1. haa, tak ke jarang tu.

cousin2 pulak mmg tak rapat ah. tp nasib baik aku kenal muke2 dorg lg. walaupun jumpa dulu semua kecik2 belaka. cuma anak pak uda tak rapat sgt. walaupun ade sedikit perselisihan dlm family ni namun mase berjumpa dekat kenduri ni, semua looks happy. muka bercahaya sebab gembira lama tk jumpaa. tk igt segala masalah pun. paling best aku tanya angah cmni, "ngah, siape yg pakai baju oren tu? muka cm familiar je" angah jawab, "tu pak uda yasmin" aku pun hehehehe. hensem tau pak uda kitee. bukan tk kenal jah oi. tapi terlupaaa :P seiously dpt jumpa kami si kembar tiga. aku takde kazen sebaya. ade atas sorg, bwh sorg. yg bwh tu mmg rapat, si syammir. aku pling rapat pun dgn anak pak anjang lah. yg atas aku afiq anak pak ngah. jumpe kak lang, kak ngah. best lah pendek kate dpt berjumpe sanak sedare yang lama bapak kauuu tak jumpa haaa.

back to main story. ohh haa. for maksu. yasmin doakan maksu bahagia di samping paksu yg yasmin masih tk kenal nama dia. hehe. jumpe jap je kann. yasmin doakan maksu kekal bersama sehingga ke jannah. dapatkan anak ramai2 tau maksu. nk mengumpul kazen ramai2 lagi. muehehehe. maksu yang cantik. serba purple theme nya. pelamin cantikk ouhh. langsir belakang tu warna warni dh macam kek pelangi dh aku nengok. kek pun warna purple orange. anggur oren mungkin? ke keladi? haha. okay, ini gambar2 yg sempat di shoot. enjoyy.
gojes maksu aku ni kauuu

thats paksu. yg interrupt tu my cousin.


kami ni wakil yob (papa tk dtg en)

kiri tu pak anjang, pak uda and mak uda.

my sweetie angah

nak berkat kawen ni :)

cantek en pelamin diaaa

kiri tu aiman, anak pak anjang.

ala2 suami, isteri dan anak



gifts from them


dan kami pun bertolak balik setelah singgah kt rawang, rumah kakak kak siti. sampai rumah pukul 11 malam! penat gilooo. haih. tp yang penting best!

otw balik melaka.


pelangi bak hang :3
salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~