"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

07 May 2013

becoming final.


dh nak final sem dah aku nih rupanyaa. maksudnya sem 3 dh nak habis. maksudnya aku bergelar 1st year pun dh nak tamat. lepas ni dh jd senior uia dh. senior kt uia tk rasa sgt pun sbb tkde senioriti sgt. dekat sekolah baru rasaaa. muahahahah *evil laugh*. tapi aku rasa selama ni aku jadi senior yang baikkkkkkk je. kannnnn. masuk lif tekan sendiri ke? yelahh. dah tu sape nk tekan kan ye dakk?

okayy. nanti habis exam on 22 mei. setelah melepasi paper2 bermula dgn paper bi, arab, study circle, comp, math and chemistry. insyaAllah. then mama and papa dtg bercuti on 1 jun smpai 5 jun. disebabkan aku kena blek uia 2 jun, maka mama telah melepaskan kakcik utk lepak bersamaku dari 28 mei smpai 11 jun. hahh cik. habiskan cuti sampai bosan ehh. yeayyy. jenuh aku nk menjage kakak aku karang. hahaha. aku adik yang mithali kannn. mueheheheh.

dh dekat nk final ni wehh. bila? esok sebenarnya. cehh haku ini. sempat menghapdate blog lagi. esok pagi siap plan nk main basikal lagi. gumbira sgt main basikal dgn fizah ptg td. hehh. sebenarnya niat di hati nakkkk kutip hutang minta maaf. biasalah nak exam kannn. kang bawak dosa masuk dewan acano? tk lepas ilham nk jawab karanggg.

so officially sy, nur syafiqah yasmin anak kepada papa saipullah dan mama rahmah serta adik kesayangan buat along, angah dan kakcik. sebelum aku merepek lebih lanjut, aku nk minta maaf kpd sesiapa yg membaca ni. maafkan segala kesalahan aku sama ada tersengaja atau tak. kalau ada yg sudi berkongsi ilmu tu tolong halal dan berkatkan. halalkan segala2 nya wehh. dan please doakan aku, kawan2 aku dan satu cfs yang akan melangsungkan exam final bermula esok. doakan jugak ktorg dpt exit exam bi and arab. thankss.
semoga berjaya menjawab segala exam kawan-kawan!!!!!

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~