"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

31 December 2016

Day 366 of 366: Thank you 2016

Assalamualaikum. Finally dah boleh tulis day 366. Phewww. Haaaa memang saje nak menaip hari ni. Sebab last day en. Nak lah jugak post something.

This year has been? Entahlah. What happened eh? People come and go. And i go single hekleh bila masa kau berpunya ntah kahkah. I met more friends that i can depends on. Yg i can be clingy with hahaha. Alhamdulillah. Even there's one walk away from my life, heleh aku ada banyak kawan kot haha.

Tahun ni jugak banyak nau berjalan. Ke langkawi, penang, vietnam dan mekah madinah buat umrah. Alhamdulillah utk nikmat ini. Yelah kaki kuat berjalan khen. Kuat shopping sekali.

Bab studies, entah yg aku tau paper sem ni aku buat mcm teruk2 belaka hahaha. Tunggu result je lah okay ke dak sobs. Aku dah habis kerja jd captain anbu caring for a yeat, now still continuing my job as mrc welfare pulak. Penat weh pikul amanah ni tak tipu. Tp sokay, insyaAllah Allah tolong kan. Tp aku mengaku lah aku slow bab nak adapt sesuatu. Selow learner khenn 💁

So basically tu je lah cerita 2016 aku. Yg pasti aku tak kurus lagi kahkah. Emm *down* kbai.

Moga 2017 ada benda best berlaku 💍

1 Criticism:

abdullah Izzat said...

jemput oi kalau kawen..aku nampak cincin tu..haha

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~