"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 November 2013

sorry blog.


pheww. penat *lap peluh menitik* baru lepas kemas bilik and organize folder lappy ni. memang penat. and puas bila dah kemas. yeay me. so, question for myself. why tetiba rajin nak berblog balik?

coz I felt unfair for my blog. sbb dapat layanan ala kadar padahal aku sayang gila kat blog duluu. semua sebab twitter. sbb function sama. mini blog. blog agak complicated sbb tu aku cite semuaa kat twitter dari taip dlm blog. bila tgk bln oct aku punya post satu je aku rasa sangat jahat dan tidak prihatin dekat blog ni. sorry. so I’ve made up my mind utk kembali aktif berblog sementelah aku takde hat ink hadap twitter sekarang. ada rasa nk deactivate tp aku rasa aku tk mampu dan masih memerlukan so just rest sekejap dari twitter. and tgh mencuba aktif fb. haiyoo. lantak org nk ckp lame ke hapa. but there’s reasons why I cant hadap twitter buat masa ni.

so blog, ready dah nak pekak kena bebel? hah?

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~