"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

19 December 2012

twilight and novel story.


twilight - yes, akhirnya hari ini aku berjaya tengok movie tu. tamatlah rekod 5 series twilight yg di tayangkan di cinema. aku berjaya habiskan yg terakhir ini walaupun lambat, nk dekat sebulan movie ini di tayangkan. penat membebel tiap2 minggu nak tengok tp dugaan yg datang mmg wa cakap lu lahh. JENUH!! and tadi was awesome :D ending yang menarik. masa lawan tu perghhhh, rupanya bayangan masa depan. berani mati lawanlah. confirm lah voluntri tu tk lawan punya. kisah alice pegi brazil cari vampire. paling lawak aku baru tahu banyak rupanya kerabat vampire sampai ke amazon sana nuu. and renesmee was cute!

bermula dengan coincidence aci redah pegi wayang dgn angah dan kakcik tp tk plan nk tgk movie apa. aku cadangkan masa tu tk silap madagaskar tp confirmlah angah si memilih reject awal2 (aku nk tgk santau pun kena reject dan dipaksa tgk movie cina!) dan last2 bantai je lah tgk cerita twilight yg pertama tu. masa tu tk tau pun cerita apa. lepas habis, hmm not bad. lepas tu, setiap series aku mesti cari masa nk tgk jugak walaupun bukan dengan angah. daripada awal sampai akhir, edward bkn menjadi pilihan aku. sbb aku suka serigala (bak kata charlie, big dog) si jacob. uuuuu si taylor lautner ^^. tp kalau nk cari family cullen aku suka charlise dgn alice. paling aku suka, aro and the brothers. ugly and creepy!!

novel - ambik duit plan nk topup dan beli satu novel. tetapi berakhir dengan dua novel di mph. tu pun bukan yg plan. dalam plan nk beli novel lain. last2 tk bertop up lah fon. bagi fon rehat secukupnya. takde pakwe nk text, Alhamdulillah. kalau tk, rugi aku. malam ni pulak pegii rumah dakdot nk borong novel. udak is dulu tauke novel sebelum tutup kedai. dia jual novel for rm10 each. untung kot. i chose three of them. dh bayar apa semua udak is dtg balik and give me two more for FREE. ahahahhh. seronok bergolek-goleh. terima kasih daun keladi :) nk kena habiskan 7 novel before balik cfs on 18th jan 2013. fighting syaaaa.

akibatnyaa balik dari the spring terus pengsan. dengar azan but i can't open my eyes. the phone's alarm ringing tapi aku hanya mampu padamkan. nk bukak kipas pun tk larat. last2 bangun kepanasan dan solat asar 20 minutes before maghrib. isy isy isy, anak dara apa ni -.- masyaAllah. insaf syaaaa.

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~