"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

31 May 2012

aku terima nikahnya...




fuhh, lega semcam hari nie. awatnya? sebab dah berjaya habiskan novel yg baru beli semalam. tajuk dia usai..aku terima nikahnya. selama nie aku rasa tajuk dia aku terima nikahnya je. baru perasan ada usai depan tu. tgk cover dia, find the usai! tk focus, tk jumpa lah. aku tau novel nie last year lg dah letop dah cuma bajet dulu tk kearah tu. kearah novel lain. semalam baru dpt beli. aku nie sekali kalau dah ketagih novel, kena habiskan baca cepat. mcm semalam, terus baca smpai 3 idiots pun aku tgk tk tgk je. nsib baik dh tgk cerita tu 3 kali so tk rasa rugi sgt. dh hafal sgt jalan cerita dia. tp semalam tk dpt habiskan sebab dah lewat sgt. dah lah tidur bilik mama. nty mama marah pulak. so sambunglah baca hari nie. baru je habis baca :) dekat office mama nie hah. hehe. mama ada kerja. ktorg pun ikut sekali. and aku? selagi tk habis novel, selagi tu tk bukak lappy!

cerita dia indah sekali. secara jujurnya aku sangat admire megat khalif megat yahya! he's so perfect! and aku tk benci si iskandar eventhough dia tinggalkan isteri dia puteri nur aina megat azami :) megat sehh. di pendekkan kisah cinta dorg, puteri kawen dengan is, then cerai. puteri kawen dengan khalif. khalif died and puteri kawen lagi dengan is. hahaha. kawen je kerja puteri nie eh. lantak pi dia lah. yg paling sweet masa dia kawen dengan is for the second time, anak dorg awal dulu iskandar a'dif and anak khalif dgn puteri, puteri ain khalifa jadi pengapit dorg. mana nk cari parents kawen, anak yg jadi pengapit? yg penting semua tu anak halal eh. mmg ada part tk patut sikit sebab khalif bercinta dengan puteri dlm keadaan puteri still isteri is. is kan tinggalkan dia. tp puteri masa tu tk mngaku cinta kt khalif pun sbb sedar status dia. tkdelah mcm khabi alvida naa kehna *bapak band cerita tu !

kalau korg beli, tk menyesal lah kot. sbb aku tk menyesal pun! semuanya okay lah. ada bab sedih. tp kalau nk bergenang je air mata aku ni, cepat cepat stop jap. mls nk feeling and touching sgt baca dlm office mama nie. malu derr! walaupun penerbit dia tk popular mana. karya seni. tahu tk? sbb aku pun mcm blank blank sikit. hee. habis pun baca. dah lah tk selotep lg tepi dia. suci lg novel nie :P blek nie selotep tepi, tulis nama and letak dekat rak. yeay, koleksi bertambah :)

p/s : need to pack all those things. 24 hours left :\

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~