"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

11 May 2012

kad hari ibu :)



baru baru nih di gemparkan hari ibu haram di sambut..sbb aku trbaca dlm Islam, hari hari hari ibu..tp aku dh buat kad apa semua, beli hadiah..so boleh ke aku anggap tu hari biasa yg hari hari hari hari ibu tu..tkkan tiap2 hari nk bg hadiah en, anggaplah tetiba aku rajin dan ada duit nk buat semua tu..*sememangnya, bnyak alasan untuk menidakkan hukuman !
tp sejujurnya aku masih blurr -.-
nway, tujuan aku nk crita pasal kad yg aku buat nih..
aku bg gmbr eh, idea asal dari adila syahirah :)
thanks dila..wlaupun kotak tu aku cilok dr mama..tp nanti kad tu aku kasi mama jugak ape..hehe, bolehkahh?
nway, enjoy the pics :)

nie hadiah mama

kotak aka kad

atas dia

bila bukak penutup atas, dia jadi mcm nie, belah dlm

belah luar, kami adik bradik

yasmin production :)
p/s : jangan bgtahu mama tau !

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~