"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 April 2012

aerobic :)



gambar hiasan
hari nie je dah berapa post eh? hehe, bnyak gilaa..tetiba aku terajin satu macam pulak..hehe..nie nak cerita lagi..hari nie genap sebulan sy mengikuti kelas aerobik BodyZone by Natasha selama 10 kelas..each class tu 45 minutes..semua sekali berapa? pi ambik calculator and count yourself eh :P
mama bayarkan rm60 je per month for 10 class..dy ade byaran lain2 jugak..rm110 for a month and unlimited class sbb everyday mmg ade class pun, masa je lain2..selalu kitorg pergi petang rabu, jumaat, sabtu and ahad..patutnya ahad aritu yg ke10 tp mama busy gila buat kerja, so postponed today..selasa pulak tu..kelas rabu and jumaat pkul 5.30..hari selasa and khamis start 6.15..lambat gilaa..habis pukul 7..mmg dah masuk Maghrib lah kan..gelap dah jalan..tp hari nie banyak gila org..penuh..tension gila..semua nk mnyempit sebelah aku je..mula lah cemberut aku keluar, muka masam dah mcm asam kecut je..mmg aku bwat muka -____________- je td..smpai tgn terlanggar kt kakak belakang..last 10 minutes baru makcik depan tu ke kiri sikit..baru aku rasa luas sikit..kalau mkcik tu pegi kiri sikit awl kan bagus -..- haiyaaa makcik..major yg kat situ chinese lah..mybe adalah iban bidayuh tu tp aku tk tau pun..yg aku tau, org melayu sikit je..yg pakai tdung, aku, mama and auntie shidah je..ade jugak yg kt luar pkai tdung tp time aerobik tk pakai sbb semua perempuan..mana ada lelaki pun..ktorg pun just pakai short sleeve je..tp hari nie penat jugaklah tp best..bg stamina kuat sikit..fitt sikit..haha..

p/s : esok cuti and we are going for movies..any followers? do come join us :)

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~