"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

26 April 2012

listen ! my heart cries



setelah salam diberi, aku ingin mengucapkan JUTAAN ucapan terima kasih kepada AINWANI YUSNI kerana membenarkan title aku menggunakan nama blog dia *tersengih jap..ingin aku tekan kan cerita nie tkde kaitan pun dgn blog dia -.- sebabnya entri aku kali ini untuk menyatakan cerita kesedihan aku semalam..aku tktau kena mulut aku lancang berkata-kata mnyebabkan terjadi nya perkara sedih itu..kerana Allah, aku mengeluarkan kata kata itu sebab Allah yg mengaturkan hidup aku dan Dia tahu perasaan aku..Terima kasih Ya Allah :) nk tahu apa aku ckp? hehe, aku ckp cmnie je kt mama,

"ma, lagi sebulan je adik jadi penganggur"

sebab tu je maka mama kata aku tk jd menjejakkan kaki ke sana..sebab tu masa aku terima berita bahawa papa mahu sponsor aku ke sana, aku tidak mahu kecohkan sedunia alih alih sekarang tak jadi :( nasib baik baru bayar deposit and mama kata dia da ada org ganti tempat aku *secepat itu? memang aku menangis di dalam kereta semalam tapi aku berfikir secara wajar..mungkin ada hikmah disebalik semua nie..sebab secara jujur, aku masih belum bersedia ke rumah Allah..ye, aku sangat exited kalau dpt pegi sana tp aku tknak sia siakan pemergian aku ke sana..aku takut pergi ke sana dalam keadaan aku yg kotor penuh dosa..aku takut bila balik dari sana aku tak hargai semua peluang aku..walaupun aku memang NAKKK sangat pegi sana..insyaAllah, ada peluang lagi, aku akan lebih bersedia lagi :) mama pun ckp, nanti boleh ikut along ngn angah pulak ke, masa tu mama suruh lah papa sponsor balik..haha..nampak tk cara Allah aturkan hidup aku? Dia tahu aku belum bersedia then aku dapat mana ntah ayat yg aku keluarkan tu..tapi aku percaya, Allah tak kejam..pasti ada rezeki aku di lain hari..lagipun aku muda lagi..InsyaAllah, one fine day nanti :)

indahnya ciptaan Allah :')


salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~