"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

18 April 2012

not in a mood :(



haih, mengeluh je aku hari nie..serius tkde mood sejak blek dr aerobic td !
td blek2 kakcik bebel sbb rumah brkunci and dy tkde kunci..fine lah..then mama plan nk msak nasi goreng tadi, bila mama masuk dapur td, mama pulak naik angin..baru aku teringat yang aku masak air pukul 5 tadi and time mama tengok dapur tadi, api still ada, air pun dah tinggal lebih dr separuh ! ya Allah, aku lupa nk tutup ! time tu pukul 6.30 kot..pastu mama ckp nasib baik rumah tk meletup..aku nangis T.T
aku rasa . . . tk tau nk rasa apa tp tak terkata..menyesal ada gak..rasa bodoh sebodoh bodoh nya..trauma aku nak masak air dah lepas nie..siut je..then basuh2 pinggan tadi, lagi satu, aku terpecahkan botol untuk letak susu dalam sink..then aku menjerit..isyyyy, apehal semua benda tk kena nih?? tension gle but now a lil bit okay kot :|

p/s : tadi tengok ' cinta buat emelda ', pasal nazihah yg 19 tahun kantoi bercinta dgn hakimi yg 30 tahun..then kakcik tanya mama, "mama, kalau yasmin bercinta dgn org cmtu ma?" *dush, kenapa kena guna nama aku wahai kakakku !
then mama tk setuju..(dlm hati, alah, tak ada can) haha,.then, aku tnya mcm nie, "ma, kalau 5 years akn dtg, nazihah kawen dgn hakimi boleh?" then mama kata boleh pulak.. rupanya mama bukan tk setuju lelaki tu tua sgt, mama tk setuju perempuan tu muda sgt..haha..so ada can aku umur 26 and kawen dgn org berumur 35 tahun..haha..just kidding :P

salam sayang,



0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~