"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

21 April 2012

university here or there ??



aku tengok borang upu budak sarawak yg lain :

pilihan universiti : uitm kota samarahan
                          unimas

kawan tempat sama driving aku tanya ada apply u tk? then bila aku kata ada dia kata begini, 

"ohh, haa kan..uitm kota samarahan, unimas"

erkk, bunyi cengkerik jap..otak ku berfikir kembali..serasa rasa aku, tkde pun uitm kota samarahan and unimas dlm pilihan u aku..semua dekat semenanjung !

terfikir sebentar . . .

  • aku kacang yang lupa kan kulit kah ( aku budak yg lupa dekat sarawak kah )
  • habis tu, kenapa tk apply dekat? kenapa pilih tempat yg takda family??
and jawapan aku yg paling standard :

nak BERDIKARI DI ATAS KAKI SENDIRI
*sambil cuci mata cari lelaki buat laki :P

salam sayang,

2 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~