"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

03 March 2013

maafkan saya, awak :'(


sorry, aku mungkir janji aku cakap aku tknak online dah. but i have to. hati aku tk tenteram. something wrong. tp aku tk tahu kenapa. aku tk tahu nk cerita dekat siapa dah. aku buntu. lastly, aku menulis. menaip agar aku perasaan aku reda jap. tk tipu wehh. aku smpai tk dapat nk focus study ni. nampak parah kan? haihhhh.

awak, sy tk tahu kenapa sy rasa ada yg tk kena dgn awk. sy tk tahu kenapa. tp sy dpt rasa. awk mcm lain. ke perasaan sy je tu. TAKKK. sy tk rase sbb perasaan sy je ni. sy rasa betul. ade sesuatu berlaku antara kita. sy mungkin tk sedar apa salah sy. kalau awk rasa sy salah, awk tegurlah sy. sy tk selesa kalau perhubungan kita jd cm nie kesudahnya. sbb sy sangat sayangkn awak. sangat. awk kwn sy kan. bila sy fikir dan menaip ni, sy rasa nk menangis awk. sy berharap sgt yg semua ni perasaan je. yg sebenarnya awk okay je dgn sy kan? ckp lah ye awk. awk jgn buat sy takut. sy tk pernah rasa mcm ni. sy rasa sy tgh bergaduh dgn awk. tp awk tk ckp pape pun. so sy anggap semua biasa je.

awak, sy nk mintk maaf kalau sy ade sakitkan hati awak. buat awk terasa apa semua. kalau awk marah sy sbb cerita sy dulu tu, sy mintk maaf sgt. sy tknak pun benda tu berlaku. awk tahu tk, kalau boleh sy tknak cerita kn benda tu dekat awk, tp sbb awk kawan sy, sy cerita kt awk. tkde niat sy nk sakitkn hati awk, nk tindas awk ke, nk betray awk ke. sbb sy takut benda ni berlaku lg, sy ambil keputusan utk cerita pasal benda tu dah. sy tahu, kita tkkan renggang sbb benda tu en. and sy nk mintk maaf jugak kalau awk rasa sy ni bajet pandai sgt smpai menindas idea awk. sorry. semalam bkn nk menindas, sy buntu sbenarnya. mybe sbb kepala serabut sbb benda yg sy cerita tu.

awk tahu tk. betapa sy mengharap yg classmates kita sekarang adalah classmates lama kita. sy tk nak classmates baru kalau ini kesudahan cerita kita :'( awk, sy sedih sangat sekarang. bagi sy tenangkan fikiran sy jap dgn menangis. awk, sy nk awk tahu satu benda, sy syg awk tau. sy tk tipu. awk bestie sy. awk menang kalau nk lawan dgn sesiapa pn yg mencantas kita. sy doakan hubungan kita akan sampai ke Syurga. friends till jannah remember?

sorry sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~