"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

10 March 2013

penangan exam.


hancur weh. hancur. semua gara2 exam. hahaha. aku jadi manusia pemalas. erkk? tk lah malas mana. tangguh kan je. nie haaa.



sbb kesuntukan masa, baju aku tk terlipat. siap campak atas katil dan cakap dekat baju, “aku tknak lipat kau selagi exam chemist tk selesai” penuh dramatic kauu. mmg tkde laki nk buat bini cenggini. haha. tadi dh selesai dah. muahahahah. bangga aku mengemas td. exm dh habis kan :) *keningkening* padahal baru satu.

and haa, nk berkongsi cerita dua rak aku. *aku mmg suka menjaja cerita pelik2* rak buku dgn rak sebelah katil.

sapa nk sewaaaaaaa???



penuh bak hang. dgn buku kelas nya. dgn novel aku tu. aku yg gila novel ni pun tk sempat nk baca novel2 aku tau. bnyak g tk terbaca. BUSY, kononlah. HAHA. lantaklahh. busy jugakk. tu jee nk mencelah.


0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~