"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

17 March 2013

untuk kau.


first sekali aku nk mintak maaf. kalau kau rasa post ni utk kau, salah ini bukan utk kau. tp kalau kau rasa mmg bkn utk kau pn maka ini utk kau. arakiannya kau pilih sendiri.

aku ckp cmni je. kau ckp kau nk tnggu aku lg 7 tahun. okay, aku tkde hak nk halang kau tp aku tk pernah berjanji yg aku pun akan berusaha nk tunggu kau tau. aku ckp betul nih. aku mmg takkan tnggu kau, berharap pada kau apa semua. better is aku lupakan kau je terus. aku malas nk fikir pasal soal perasaan ni. aku nk focus pada study aku dulu. aku nk buat mama papa bangga dgn aku baru aku terfikir nk ada seseorang atau tidak. so dlm masa 7 tahun yg mcm2 terjadi pun, kau buat je apa kau suka, jumpa perempuan layak, kau sambar je. aku tk layak buat kau. tp kalau dh kau yg Allah tetapkan, aku reda jelah. nk ckp kat sini, still aku tk terikat ape2 and aku bebas utk berkawan. aku hak mama papa aku lagi. tapi aku nasihat jgn lah luahkan perasaan kat aku, sbb aku dh rasa bosan. aku bosan dgn lelaki. lalalalala. tnggu Allah hilangkan rasa bosan pada mana2 lelaki, maka dialah bakal imam aku, in shaa Allah :D

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~