"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

02 March 2013

masa tidak mengizinkan


missing you! HAHAHAHA. masa tk mengizinkan utk aku hapdate laman nie. nak mmg nak tp takde masa bro! betul. minggu ni je quiz tiga2 nk hadap serentak. korang mmg somel lahh nk pegi crashkn otak aku ehh? perggghhhh. klau ditanya abis tu ni boleh update je. nie sbb nk beritahu kot2 ada yg berminat nk tahu. hahahaha. perasaan terlebih ouh shasya. followers berapa kerat je pon. sedozen pn tk smpai -.- tp ehh, ada orang sanggup bukak blog ni tau sbb nya nk dgr lagu opick - rapuh. sbbnya dia tk tahu tu lagu apa hahahaha. KELAKAR. ntah dia masih membaca blog aku senyap2 ke idak. lantak pi lah. but now tkde lagu lagi. selepas di renovate oleh fizah, blog aku kembali kosong dan aku malas nk penuhkn kang fizah kata serabut mau di formatkn blek belog aku hini. muahahaha. weyhhh, bnyak aku nk hupdate, picnic rawang dak lagi. haih. tnggu cuti lah, next week. in shaa Allah akan dipermudahkan. and haa, good news, elaun dah masuk~~~~~~ weehuu. ni pasaila bilik aku kosong! tk guna, semua keluar tinggalkan aku T.T

salam sayang,

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~