"Dan kehidupan dunia ini hanya senda gurau dan permainan. Dan sesungguhnya negeri akhirat itulah kehidupan yang sebenarnya, sekiranya mereka mengetahui." [29:64]

13 March 2013

pada cuti CNY yang lalu,


gaya mcm budak darjah 4 nak buat karangan bm je. hehehe, berpengalaman nih. teringat karangan masa darjah 6 aku cerita pasal aku mati *merepek* lol. haha, kanak2 bawah umur namanya tuu.

i know tarikh cny tu dh lama expired dah. tp ank cerits jugak. baru ada masa ni kot. dan dan je aku. padahal in a month range time, banyak je post aku hapdate, sengaja cari alasan je aku nih :3

okayy, cuti tu kan, aku tak balik. tinggal di uia yg sunyi lagi sepi. tk takut sbb ada ain temankan. sbb nya ktorg ada buat plan. plan org yg nk berdikari katanyaa. fine fine *berlagak* haha. dh plan awal dah nk jumpa our smss besties ni. sorg kt johor, sorang kt pahang, sorg kt um dan 2 org di uia. masa cuti tu semua pun dpt cuti so main pe lagi, kita layannn.

plan jumpa hari ahad, tapi sbtu tu aku dgn ain dh gerak g jalan tar, nk shopping. before tu singgah mid sat nk baiki spek ana yg selamat di pijak oleh aku masa mamai2 bangun pagi :P smpai jalan tar tgh hari tu, ktorg carik hotel. havoc tk? cari murah2 je tp bkn hotel bajet takot kena serbu. shopping bagai nak gila smpai mlm pukul 10! gila bak hang. mlm tu keluar mkn je sebenarnya. tp still -.- aku mana reti keluar memalam ni -.-

keesokan harinya *tolong hentikan skema ini* pagi lepas subuh, terus g kl sentral gather dgn sarah and jas before gerak sesama pegi rawang, rumah aliah. overnight di situ ye. smpai rumah aliah lepas mkn2 apa semua kita picnic. jyeahhh, dekat templer park. bersama 2 bodyguard iaitu adiks aliah. penat bak hang daki tangga nak cari port air terjun paling tinggi -.- tapi seronok, SANGAT. dgn lama tk pergi main air kn. dpt pulak main air dgn kwn2 lama, so exciting :))))) ptg tu lepas hantar jasmine blek, main badminton pulak dgn adiks aliah. the best is, mlm tu semua penat. haha, mmg sedap lah tdo jadiknya. papepun sgt seghonok tahap tk hengat dpt hang out dgn diorang :) smpai lah selamat smpai dekat uia blek, ktorg bersyukr gila sbb sepanjang perjalanan tu tkde masalah, semua smooth je. itu lah senjata kami, doa kepada Allah.

and now, miss you guys gila sekarang. igt plan nk ke langkawi pulak. hewhewhew :D nah gambar korg :)
















dan ini masa zaman sekolah kita
salam kerinduan!

0 Criticism:

Post a Comment

Tak puas hati? Nak lepas geram? Ledidgo here~